Click to get cool Animations for your MySpace profile

Click to get cool Animations for your MySpace profile

Thursday, February 23, 2012

Persahabatan kami :)

Tanggal 1 Jun adalah tarikh untuk pendaftaran pelajar baru bagi program Diploma Perikanan di Universiti Malaysia Terengganu. Di situlah detik pertemuan 8 orang sahabat yang otaknya gila-gila. Setelah berjaya mengharungi semester 1, kini 8 orang sahabat tersebut berada si semester 2. Inilah wajah 8 orang sahabat itu :


jai

assalamualaikum dan salam 1 malaysia,,,,,

nme di beri MUHAMMAD HUZAINI B ABD WAHAB,,,,,sedap nme tu kan ble di dengar,,,,wawawawa......aku di lahirkan Hospital Kota Tinggi,,,,korang tau tak di mne tmpt tu,,,mesti tak tau kan,,,,kt Johor tempat tumpah darahku,,,,,aku ank sulong dri 6 adik bradik,,,,,,aku blaja di Universiti Malaysia Terengganu(UMT),,,,,,,setelah 3 bulan blaja di sini,,aku mendapat seorang abg yg baik kt aq......kte owg slalu berkongsi laptop yg berjenama HP......hahahaha,,,,,dye pggl aku adik,,,tp spe nk pggl dye abg,,,,weeerrrrrrkkkkk,,,,geeeeerrrraaam aku,,,huhuhu,,,,nme dye,,"_ _ _"cbe la teka klau korang bijak,,,,hohohoho.....dye slalu ckp "AMBOI"....hahahaha...k la,,,sampai situ dlu,,,mse x mengizinkan,,,aku pergi dlu,,,,,salam,,,bye:-p

****************************************************
koi

Assalamualaikum,,,

Membe2 pgil aq KOI,ganas an??haha,,,family lak pgil aq AKOI,,tpi name sbnar aq Abdul Syukur Bin Abd Hamid,enak an name pemberian ayahanda n ibunda aq:).,family aq bg aq name syukur kat aq kerane mase ibu aq pregnant an aq,ayah aq mmg nak sgat anak laky,so bile kuo je mmg laky yg kuo,so ayah aq bsyukur sgat2 pada Tuhan(ALLAH),ayah aq pun bg name Syukur kat aq,,aq mrupakan anak bongsu dari 4 adek beradik,,aq dilahirkan di Hospital Sultanah Aminah,Johor Bahru.aq stay kat Bandar Baru Permas jaya.so sape yg dkat gan umah aq calling2 la,.n lagi 1 nak gtaw,..i'm proud to be johorean,..,hehe:D..

****************************************************

wan

satu nama yang dop asing agy di ganu nun,.haha
name diberi Mohd Safwan B Arbangi,.diulangi skli lagi,.Mohd Safwan b Arbangi,.selaku ketua portfolio,.,.,.,.,.,.,.,huuuuuuu :D
asal Kote Tinggi,Johor,.brusie 19th,.suke politik,.,dan,.,saya bukn someone yg suke sdey2,.,wlupn jiwe lembut,.(certain kate jiwang)..tp,.,mmg betul pn,.,ahakzz,.saya alwayz appy,.wlupn ad mslh,.,sy ta kn tnjukkn sy ney bermasalah..,malah,.,saya akn buat muke tak bersalah,.
mcm ney,., :P
hahaha,.,

****************************************************
ebah

Abah saya bernama Rosli Ibrahim, Emak saya bernama Fatimah Sulaiman, mereka berkahwin dan melahirkan 5 orang cahaya mata. Saya adalah anak yang ketiga dan diberi nama Naqibah Rosli. Saya sangat bangga dengan nama saya kerana nama saya unik, ringkas dan jarang didengar. So, tak adalah nak tertukar nama dengan orang lain, hehe. Emak saya melahirkan saya pada tanggal 13 Disember 1993 di Klinik Al-Arqam, Gombak, Selangor. Saya adalah anak jati Selangor & I <3 Selangor+Kuala Lumpur, hoho. Itu sajalah tentang diri saya :)

****************************************************
GD
Ade orang kata aku mcm cina kadang-kadang org kata aku mcm korea.hmm.haha. Tapi nama aku MUHAMMAD WAJDI UNTONG BIN UNTONG . Bila aku sebut nama aku mesti dorang akan kata HAAA???(nak suruh aku ulang balik sebab dorang rasa pelik). Kawan-kawan panggil aku GD je, tapi boleh je panggil UNTONG sebab dah memang sebahagian dari nama aku(bapak aku seorang yang bijak)hahaha. Memang tak dinafikan nama aku mmg pelik

but i proud with it.:)

Untong bin Nasip nama bapak aku dan Hamidah binti Manaf nama mak aku. Aku anak keempat dari pasangan dunia akhirat ni.amin.

Pada 30 ogos 1993 bersamaan 12 rabiulawal maka keluarlah aku dari perut mak aku untuk melihat dunia ini di klinik Batu Pahat, Johor. Kalau nak cerita pasal keturunan aku memang panjang so kene tanya nenek atau bapak aku.huhuh.

Jadi setakat ni je dulu kot.nanti aku post lagi.haha.rock.salam.byeee.

****************************************************

aten

Nama diberi Fatin Nadzirah Binti Zakaria...WOW!!!!...h0t name,thanx t0 my m0m(MAHANI MOHD ZAIN) n dad(ZAKARIA BIN MOHD NOR) sedap nama tuhhh,tapi member panggil eton la, aten la, pape pun x pe lahhh...sekurang-kurangnya aku diingati...huhu...pelajar Diploma Perikanan tahun 1, dan benombor UK 24591...15 mei merupakan tarikh keramat dimana aku dilahirkan..anak jati PAHANG rupanya, dilahirkan di HOSPITAL BESAR KUANTAN PAHANG...kalau lihat salasilah keluarga aku memang timur asli lah...sebab, ayah orang Terengganu, mak pulak orang Kelantan..huhu, tapi kami semua duk Selangor...merupakan anak bongsu daripada 5 adik-beradik...tapi aku tidak manja ok!!!!...bernombor bilik IJ212, dimana mempunyai 2 orang r00mate jaaa.....kat UMT nihh pulak saya berkawan ngn 7 orang budak yang giler-giler otaknya...huhu, hilang tension kawan ngn diorang, mmg terbaikkk!!!!!...hopefully persahabatan kami kekal selamanya.........sekian n harap maklum.....

****************************************************
jee

name diberi MUHAMMAD FAKRUL GHAZI BIN ABD RAHMAN....yang bermaksud

pejuang yang "smart".......hehehe.....bkn nk bangge tp tq kt ayah dan ummi aq..

aq dikeluarkn dr perut ummi aq di HOSPITAL TENGKU AMPUAN RAHIMAH(H.T.A.R)...

bermula lah p'jlnan hdp aq di c2.......aq d'bsarkn dgn k'hdpn yang sederhana tp aq ske...hehehe

hdp ini penuh kegembiraan bersame kwn2 yang gle & nakal &berbagai karenah.....

tp e2 la hdp yg harus d'tempuh.....aq adalah anak "JAWA" yg xtaw ckp "JAWA"

& x b'harap utk phm bhse "JAWA"......hahaha.......hbz tamadun owg2 JAWA klo smue

perangai mcm aq....hahaha....aq ad 6 owg adk b'radik.....tp aq ank ke 6...."UNTONG2"

......esk bsa blh jge ayah & ummi......

****************************************************

yoe
aQ y0E atau parent aQ panggil DOLLAH wah!! dahsyat name tu...padahal nme aQ MOHD FAZIRULLAH BIN ABDUL MAJID xp kan lg sweet panggil aQ Fazirul @ Fazirullah :-)

aQ x taw la dikategorikan sebagai lelaki ape...(hhmm nak kate CASANOVA tdk....PLAYBOY pun bkn....hahaha)whatever la..ape yg pnting aQ nie seorang yg ramah,ske bergaul n benci gadoh2 ni.. sbb itu aQ rmai kwn x kre gEgUrl@Bob0I mungkin tu award dri Allah ade sifat ramah dlm dri....

Pejam celik pejam celik woah msuk U la....(anok pe yer bijok ni???ceyh bajed2 jer aQ ni kih3) dah masuk U cbrn gile2 gua cakap sma luu especially kwn2...slp2 jmpe kwan yg slh...x psl2 kejutan budaya...weyhh bahaye tu...Alhamdulillah dgn sifat ramah aQ,aQ gune tuk cri rmai kwn ho3 oyyehh2!!

aQ bkn mnusia hebat yg x pernah sombong...ade jer penah skitkn hti org laen...so mx maaf banyok lah lau ade org krg sng ngn aQ...xp IMPORTANTLY!! i <3 peace!! SUBHANALLAH ALHAMDULILLAH ALLAHUAKBAR

-------------------------------------------------------

Sememangnya menjadi seorang pelajar memerlukan kecekalan, kesabaran, ketekunan dan kesihatan dari segi fizikal dan mental. Memandangkan semester II hampir menutup tirainya, final exam pun semakin hampirlah. Pada setiap kali menghampiri peperiksaan, setiap pelajar umunya akan berasa sedikit tertekan dengan membilang hari demi hari . Perasaan gementar, cuak dan sebagainya bakal bermain di lubuk hati setiap pelajar begitu juga dengan kami berlapan ini. Oleh itu, sebelum otak kami makin bercelaru memikirkan peperiksaan yang bakal menghampiri ini, kami yang otak rasa nak pecah ini bersama-sama berpakat meluangkan masa bersama bagi melepaskan segala tekanan yang ada.

Kami telah menghabiskan masa bersama-sama berbasikal meronda UMT yang kami cintai dan kagumi ini sambil menghirup udara yang segar dan nyaman. Kami meronda-ronda sehingga lah sampai ke pantai. Siapa sangka tujuan sebenar untuk ke sana adalah untuk meronda-ronda sahaja, kini dimeriahkan lagi dengan suara ombak yang memanggil kami untuk bermain air. Wow!!.. Tidak dapat digambarkan perasaan kami ketika itu di mana semua kekusutan sudah hilang. Kenangan indah itu pasti tidak dapat kami lupakan dan akan terpahat di dalam setiap ingatan kami sampai bila-bila...INSYAALAH...setiap pertemuan ada perpisahannya, jadi sebelum berpisah kami akan kumpul kenangan banyak-banyak hingga menjadi memori terindah buat kami berlapan....Semoga ikatan persahabatan ini tidak akan berakhir hingga ke akhir hayat kami ibarat air yang dicencang tidak akan putus, Insya-Allah. Bak kata pepatah yang kami buat sendiri "kawan sampai mati"....Silakanlah menonton video yang menunjukkan keseronokan kami bersama meronda-ronda, dimana semua kekusutan pun hilang ......... enjoy it! :D

1 comment:

8 Budak Putih said...
This comment has been removed by the author.